Caietul de sarcini
Model
G8811
BasicInformation
Operationsystem
Windows10
CPU
Intel(R)Atom(TM)CPUZ3735F1.333GHz-1.83 GHz
Core
QuadCore
SystemType
32-bitoperatingsystem,x64-basedprocessor
Depozitare
RAM
2GBDDR3
ROM
32GBeMMC
Extentioncard
TFcardupto64GB(nu)
Display
Ecran
10.1 inch
Screentype
CapacitiveMulti-punct
Rezoluție
1280x800FUllHDIPS
Rețea
SupportNetwork
WIFI
802.11 b/g/nwirelessinternet
Bluetooth
Da,BT4.0
MediaFormats
HDMI
Da
Audioformats
MP3,WAV,WMA
Videoformats
1080P,3GP,MP4
Pictureformats
BMP,GIF,JPEG,JPG,PNG
E-bookformats
PDF,PowerPoint,TXT,Word
MSOfficeformat
Excel,PPT,Word
Camera
Cameratype
Dualcameras
Camera
2.0MPfrontand5.0MPRear
Conectivitate
TFcardslot
Da
HDMI
Da
USBslot
1xmicroUSB,1xUSB2.0
DCslot
Da
MicroUSBSlot
Da
3.5 mmHeadphoneJack
Da
Limbi
Pre-installedLanguage:WindowsOSisbuilt-inEnglish,andotherlanguagesneedtobedownloadedbywifi.OSsupportsmulti-language
AdditionalFeatures
AdditionalFeatures:Bluetooth,Browser,Calculator,GravitySensingSystem,MP3,MP4,Wi-Fi
General
Dimensiune
258*172.6*10.5 mm
Greutate
550g
Baterie
buildin6000mAhLi-Polybattery
ACadapter
100-240V5V2A
GPS
N/A
G-senzor
Sprijinit
Skype
Sprijinit
Youtube
Sprijinit
Difuzor
Sprijinit
MICROFON
Sprijinit
PackageIncluded:
1xWindows Tableta cu tastatura
1xCharger adaptor
1xUSB cablu
Pentru Clienții
1: Cum se face plata?
Puteți plăti folosind Visa, Mastercard, Paypal,Western Union, Qiwi și transfer bancar așa mai departe.
Dacă aveți orice problemă cu plata, vă rugăm să contactați-ne liber.
2: Când veți expedia comanda mea?
După ce plăti, de obicei, vom aranja livrare în termen de 24 de ore.Toate produsul va fi testat bine de QC înainte de a trimite.
Dacă aveți orice problemă cu comanda dumneavoastră după ce ați plăti, vă rugăm să contactați cu noi ACUM.
3: Când voi primi comanda mea?
Dacă alegeți Taxizalau.ro Standard de Transport maritim, în mod normal, e nevoie de 15-25days pentru livrare .
Îl puteți urmări pe https://www.17track.net/en
Dacă alegeți DHL, UPS,transportul durează în mod normal 3-7zile să livrate, unele țări durează 4-8days.
Toate Parcelele au număr de urmărire.
Notă: Dacă adresa dvs. este la Distanță în biroul DHL, Vom lăsa un mesaj pentru a cere să plătească 38usd la distanță, taxă
sau de modificare a înregistrat trimit colet fără a adăuga bani, de asemenea, va vom rambursa în plus DHL-ați plătit.
Sau este posibil să aveți pentru a anula comanda, sau să schimbe o altă adresă care nu este de la distanță în DHL sistem.
4: de Ce trebuie sa platesc taxe vamale(TAXE)?
Potrivit Taxizalau.ro Reguli, cumpărătorul are obligația de a plăti taxele vamale în parcelă țara de destinație.
(impozit pe țara destinatarului politica vamală)
Dacă vrei, ne-a declarat, după cum doriți, vă rugăm să lăsați un mesaj cu comanda, vom face cum ai cerut.
5: care este garanția dumneavoastră?Și costul de returnare?
Noi oferim 12 luni garantie.Dacă ați cumpărat: Servicii: reparații de garanție (5% taxa pe valoarea comenzii),
puteți obține gratuit de reparații de garanție în țara dumneavoastră locală direct.
Dacă a încercat orice metodă vă oferim încă nu poate rezolva problema,am putea avea de-a face înlocuirea.
Vă rugăm să trimiteți elementul defect înapoi la noi prin posta par avion parcelă, când le vom primi,
vă vom trimite unul nou imediat.va vom oferi un discount pentru urmatoarea comanda sau
trimite aleatoriu darul de a reduce costul de retur,va rugam fel înțeleagă.
6: Despre Garanție
Atenție: Rădăcină fără permisiunea sau orice alte măsuri cu caracter personal de a modifica sistemul
face dispozitivul de garanție
1: în Cazul în care elementul este defect la sosire,vă Rugăm tip ambalaj bine să se întoarcă înapoi la noi , vom plăti înapoi
costul de transport maritim, și vom schimba unul nou pentru tine în termen de 7 zile.( Vă rugăm să asigurați-vă că toate elementele
sunt intacte și în stare de resalable când nava înapoi), Și vă rugăm să ne oferi un valabile pentru probleme de calitate.
2: Daca nu iti place produsul, il puteti returna in termen de 3zile cu full original ambalare pe
cheltuiala dvs. și vă vom rambursa costul de suma totală a comenzii.
7: Ce pot face în cazul în care pachetul încă în mâna mea?
Dacă se depășește în comanda dvs., vă rugăm să contactați-ne în timp, va vom returna sau de a prelungi timpul primirii
pentru tine, și să încerce să afle motivul pentru întârziere și de a rezolva .
8: Despre Primirea
Când coletul vine ,vă rugăm să verificați-l față în față,semn după verificarea,vă Rugăm să deschideți coletul în
post ofițer de prezența lui.Dacă coletul deteriorat sau gol(furate),vă rugăm să întrebați la oficiul poștal pentru a oferi
document oficial,mai ales solicitării de hârtie.
9: Despre Feedback-Ul
Dacă sunteți mulțumit cu produsul și serviciul nostru ,vă rugăm să lăsați-ne 5 STELE!Dacă aveți orice problemă
cu produs,livrare,service, vă rugăm să ne contactați,vom răspuns în timp, vă rugăm să nu lăsați feedback-ul negativ
sau deschide disputa direct.Noi suntem responsabili vânzător, care se concentrează pe servicii și va oferi cea mai bună soluție pentru